MMmommy İlk haftalarda alttan muayene olup sonrasında göbek deliği çevresinde hafiften ağrısı olan var mı?
zehranurr MMmommy ben iki kere oldum böyle bir şey yaşamadım. Göbek deliği neresi muayenenin yapıldığı yer neresi
Toprak0805 MMmommy kese ve bebek gözükmedigi için bikaç defa alttan muayene oldum sonrası bişey olmadı canım
zehranurr MMmommy doktorunuz sert mi davrandı acaba. Benim doktorum canını yakmak istemiyorum nazik olmaya çalışıyorum falan demişti. Hiçbir ağrı sızı yaşamadım sonrasında