Merhaba güzel anneler❤️ ben 15 haftalık hamileyim. 1 hafta öncesine kadar ara ara bulantım, tansiyon düşüklüğü, huzursuzluk, ağlak ruh hali yaşıyodum. Özellikle bulantım beni rahatlatıyodu bebeğim hala orda diyodum. Ama son 1 hafta hiç belirtim kalmadı🙄 2. Trimester hamileliğin altın çağı derler, gerçekten aşırı normalim. Göğüs ağrım dışında hiçbir belirtim kalmadı. Bu bende endişe yaratıyo. Sanki bi sorun varmış gibi.. Sizde de böyle oluyor mu? Özellikle 2. Trimester dönemine geçen anneler. Korkuyorum. Sanki sürekli bulantım olmadı veya tansiyonum düşmeli.. Bu durumla nasıl başa çıkıcaz? 😔