Birmutluanne2 ben hamile kalmadan önceki kiloma göre aldım. M beden almıştım 53 ile kalmıştım. 70 ile doğuma gittim aşırı ödem vardı şişti her yerim. Buna rağmen doğumdan 2 hafta sonra korse taytimi giyebiliyordum. Korse tayt almıştım ben siz artık düşünün gerisini ,😁☺️