Selam kızlar 17 haftalık hamileğim geçen ay et beni sandığım ve çoğalmaya başlayınca doktora gittiğimde siğil olduğunu öğrendim.Bu ay yakarak alındılar patolojiye gönderdildi.Yakında sonucu gelecek korkuyorum netten araştırdım biraz Hpv adında virüs belirtisi olabiliyormuş hatta önlem alınmazsa ilerde rahim ağzı kanserine bile yolaçabiliyormuş 🙁 Kızlar farkedersiniz benim gibi böyle birşeyi vakit kaybetmeden doktora gidin.Aranızda var mı benim durumda olan?