Hosgeldinbebek
Kızlar inanır mısınız bende çok bekledim eşimdeydi sorun adam üzülmesin diye sorun değil dedim. İkimizde çok yıprandık ama sonra daha az dusunmeye başladık. Umut yoktu, ihtimal bile vermiyordum bu ev hep sessiz kalacak diyordum. Aklımdan çıkarmıştım. Şimdi hamileyim rahat kafa çok çok çok önemli. Çünkü bu beklenti sürecinde insan kendini o kadar bosluyo ki, herkesten uzaklaşmistim. Benim gibi yapmayın sizde. Kendinize güzel bakin ve dsun ki Allah var gam yok, senin için umut var hatta herkes için. Yeterki sen dua et kendini oyala mutlaka olacak 🌺 dualarım sizinle Allah canı gönülden isteyen herkese nasip etsin