zehranurr Kızlar bu ocak başıma bela. İstediğim gibi temizlenmiyor scotch brite, tel falanda kullanmak istemiyorum çiziliyor diye. Kendi kazıyıcısıda iyi temizlemiyor. Karbonat falan denedim olmuyor. Sizin uyguladığınız çözümler var mı? Neler yapıyorsunuz?
Glcntn zehranurr hangi markaysa onun sitesinde temizleme için kremler var ben arçelik kullanıyorum . Döküp bekletiyorsun sonra çıkıyor .
Mom789 zehranurr ayyyyy tövbe ettiğim şeylerden biri resmen ben en son tele kadar herseyi kullandım ocagin icinden gectim resmen sonra direk söktürdum onla uğraşılmaz ya Ama leke pus izi için soruyorsan bi tane bim migros poşetini al buruşturup üzerine cif sık onla poşetle ovala güzel ayna gibi yapıyor
Mom789 zehranurr aynen hahahha cok tuhaf ama bende yenilere öğrendim sayılır bildiğim bir migros poşeti cif Hatta ayni yöntem poşet ve yag coz kireç çözücü iki fis sıkıp banyodaki kuvet kabin camlindaki o geçmeyen kalıcı su lekesini de sokuyor 😂
MMmommy temizliğe gelen abla girer girmez ocak-fırın-aspriatöre yağ çöz sıkıyor evden çıkacağı zaman buraları temizliyor mis gibi tertemiz oluyor baya bi bekletmek lazım ama