Pearlka Merhaba bundan tam 25 gün önce bende kürtaj oldum ve ayni senin gibiyim hastaneye gidiyorum rutin kontrole kalbini duyarım diyorum doktor kalbi olmuşmamis dedi boş gebelik teşhisi koydu ve kürtaj oldum 29 Nisan da öğrendim hastaneye yattım 30 nisan da kürtaj oldum doktorum bana da iki defa adet gor öyle düşün dedi rahmin toplansın dedi şu sıra ilk adetim olucak inşallah sonra doktora gideceğim kontrole rahmin durumu ne diye bakalım şey sorucam sen kürtajdan kaç gün sonra oldun ilk adetini