Senzeliha Yakınım bugün doğum yaptı 8 aylıkken dün geceden sancıları vardı yalancı şancı sanıp gitmemiş doktora ama doğum sancisiymis. Şimdi bebek küvezde cigerleri gelişmemiş tam. Insllah iyi olur ne olursa olsun doktora gidin cağımızda her türlu imkanlar mevcut. Sizde dua edin iyilessin minik defne 🙏🙏🙏