Ersev06 Merhaba kızlar idrar kültüründe üreme olmuş streptococcus agalactiae diye bir bakteri üremiş. Çok korkuyorum sizce nolur bilen varsa cevaplasın lütfen
Kara_keci1 Ersev06 merhabalar,doktorunuz yuksek ihtimalle antibiyotik tedavisi uygulayacaktir…size bu konuda bilgi verdiler mi yoksa sadece test sonucunda mi gordunuz?
Kara_keci1 Ersev06 tamamdir endise etmeyin,enfeksyonlar gebelikte cok sık gorulurler,antibiyotik tedavisi uygularlar,benim de basima geldi,iciniz rahat olsun vericekleri antibiyotikler de hamilelige uygun bebeginiz acisindan zararsiz olan gruptan olur🤗🤗
Kara_keci1 Ersev06 ayrica enfeksyonunuz gecene kadar idrara cikmak agrili da olsa bol bol su için.Ne kadar cok su icip tuvalete giderseniz o kadar cabuk iyilesirsiniz🌹
Kara_keci1 Ersev06 korkmayin bende korkmustum ama.sonradan ogrendim ki cok sık oluyormus bu enfeksyonlar gebelikte,onemli olan takipte olup olasi durumlarda uygulanan tedaviyi yarida kesmemek🤗Allah bebisinize saglikla kavustursun❤🤗