Meris2021 Kizlae din gece uyunadim agrim vardi gece ay sancisi diyolar oyledir falanndiye geri yattim bugunde agrim vardi hafif hafif simdi elimi karnima koyunca agriyor iki gundur durduk yere kalbime carpinti girip midemi bulandiriyo Normal mi sizce
Bseda Meris2021 normal canım vücut doğuma hazırlıyor kendini aslında iyi bişeyde bence normal düşünüyorsan zaman içinde sancıların kendiliğinden gelebilir
dogasununannesi Meris2021 benim de baskı var 35+2 kasıklarımda hafif ağrı var bacak aram da yürürken baskı :/ ama karnım yukarda inmedi daha aşağı bende bilemiyorum normal bi durum mu