zgeSoyutemizlerTrkolu benim doktorum özellikle hatırlattı 20. Hafta aramaları lazım ama aramazlarsa aklında kalsın git yaptır dedi. İlk dozu oldum 1 hafta önce 1 ay sonra 2. Doz. Zorunlu olsada olmasada kendimi ve bebeğimi riske atacağıma yaptırırım yani