Merhaba arkadaşlar , hamile kaldığımda ilk gecikmemi yaşadığım adet baslangici tarihinde bi kaç gün çok ağır geçti, tansiyon yükselmesi,kalp carpintisi mide bulantisi seklinde.. uçağa bindiğimde basinçla beraber arttigini düşündüm.. neyse şimdi doğum sonrası hormonlar ilk adetle beraber eski haline dönüyor ama süt gelmeye devam ediyor şeklindemi YOKSA 40 gün sonra ya da ne zaman adet olsakta süt geldiği sürece hormonlar yerine oturmayıp bu semptomlar devam mı eder. Uçağa bindiğimde aynı rahatsızlığı yasamak istemedigim icin korkuyorum, yer etti aklimda o panik anlarım..