Pearlka Merhaba öncelikle maşallah inşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza sakinliginizi koruyun ve bol dua edin bu ara da ben de 25 gün önce 30 Nisan’da 10+2 hamileyken kürtaj oldum bebeğimin gelişimi 6+5 durmuş kalbi oluşmamış ve boş gebelik teshisinden kürtaj oldum bu sıralar ilk adetimi görmek üzereyim bu adetimden sonra bir defa daha adet gördükten sonra tekrar gebelik düşünüyorum .. şey sormak istiyorum siz kurtajdan kaç gün sonra ilk adetinizi gördünüz acaba ?