Seyma91 aynı sorunu yaşıyordum canım. Sağ ayağımı hareket ettirdiğim an resmen sağ belime kemik batıyor gibiydi. Doktora 2 hafta üst üste gittiğimde aynı durumun devam ettiğini söyledim. İlk gittiğim hafta fıtık belirtisi oldugunu söyledi, medical korselerden kullanınca rahat edebileceğimi anlattı, kullanmadım ben. Sonraki hafta magnezyum yazdı kullan bunu dedi. Şuan ağrım sıfır hiçbişeyim kalmadı. Çok şükür🤲🏿Sizde doktorunuza belirtin işe yarayabilir😽