Ozgeszmn Arkadaşlar bebek hareketleri çok asagıda gibi hissediyorum . Vizende yukardan vuruyor vajinamı zonklatıyor resmen orda hissediyorum gibi oluyor bu durumu yaşayan var mı normal mi yoksa bebek asagı inmiş olabilir mi yardım edin 🙏🙏🙏
CananAydn Ozgeszmn kaç haftalık bebiş 🥰 bende 35 haftalık oldum. Ama her zaman kasıkta hareket ediyor kızım yukarıda nadir bende bazen cikicak gibi hissediyorum ama normal biseymis 🥰
elifkurt96 Ozgeszmn Allah yardımcın olsun canım 6. Ayımdan berli o durumdaydım şuan 36+3 günlüğüm ve her an doğum yapacak vaziyetdeyiz bebeğimin kafası tam çıkış pozisyonundaymış erken gelmek için uğraşıyor 😌😌😌