Alyaozge Merhaba arkadaşlar sezeryan günü aldık inşallah hastane de kaç gün tuttuklarını sormayı unuttum kaç gün tutuyorlar hastane de bilgisi olan varmı acaba ?
ElifLeyla Alyaozge bir gece tutuyorlar herşey yolunda ve normalse hastaneden çıkmanız için afedersiniz gaz çıkarmanızı beklerler sonra taburcu ediyorlar ben ilk doğumum özel hastanede oldu bu şekilde idi😌.
CananAydn Alyaozge normal doğumda 1 gece, sezeryan da 2 gece kalınıyor. Genelde ben hep bu sekilde duydum🙈 ilk doğumum normaldi 1 gece kalmıştım
Alyaozge ElifLeyla pandemiden dolayı 1 gün diye duydum sezeryan mıydı sizinde bende özel de yaptıracağım ama kaç gün kalacağım belli değil
ElifLeyla Alyaozge pandemi olması fark etmiyor herşey yolunda giderse bir gece mutlaka tutuyorlar sonra çıkarıyorlar evet sezeryandı benimde
Endo Alyaozge hastaneye göre değişiyor benim hastane 2 gece dedi bazıları 1 gece o yüzden hastanenizi arayıp sorun en iyisi