tknmltm Merhaba güzel anneler 🙂 zeytinyağını asidi alarak çatlaklara falan sürülüyormuş bu işlemi yapanınız var mı ? Nasıl oluyor
Dry35 tknmltm eskiden aşırı asitli ve kokulu zyağını yemiyoruz diye annem kapağını açık bırakıp içine bi küp şeker atardı