NazliKdt Kızlar hastanedeyim şu an 7+5 haftalık kalbi durmuştu tıbbi tahliye yapılıyor. alttan hap konuldu. Benzer durum yaşayan oldu mu ne kadar sürüyor bilgi verir misiniz acil
Ayceycev NazliKdt canım ben de yaşadım ama benim kanama vs olmadığı için kürtaj yaptılar hemen, zaten karnımda 10 gün ölü kalmış düşmemiş, kontrolde ortaya çıktı o gün kürtaj oldum..
Gokcee123 NazliKdt 10+5 haftalıkken kalbi durdu bende kürtaj oldum. Alttan hap koyuyorlar ordakı kasları gevşeltiyor. Doktor 2-3 saat sonra almıştı beni kürtaja. Kürtaj işlemi 15-20dk lık kısa bir işlem. Damardan narkoz verip baymıştı beni doktorum hiçbir şey hatırlamıyorum. Ağrı falan yaşamadım
SerpilEsra NazliKdt evet banada alttan hao verdiler kanama baslayinca kurtaja aldilar hemen bayiliyorsun aci agri hicbirsey yok 10 haftaliktim 8 haftada kalbi durmus
Eylosunannesi NazliKdt bende 9+2′de kürtaj oldum canim, ayni sekilde ilac koyup sonrasinda kürtaja aldilar ama bende ilaca ragmen kanama olmamisti
Ayum21 Bende de kalbi hiç olusmamisti Normal de gebeliğim 10+2 Ken kürtaj oldum bende 25 gün oldu Bebeğin gelişimi 6+5 de durmuştu boş gebelik dediler aynı sizin gibi alttan ilaç verip durdular düşük yaptırdılar daha sonra kürtaja aldılar .
Eylosunannesi Ayum21 ilacla mi düsürdün canim? Ben ilacla düsürmedim sadece rahim agzina ilac koydular birkac saat sonra da kürtaja aldilar.
Hafsamy6129 NazliKdt ben tam 30 haftalık yaşadım bunu ve normal doğum yaptım çok sıkıntı çektim peşine bide kürtaj oldum Allah kimseye yaşatmasın
2-prensesannesiii Hafsamy6129 Aynen bende 21 haftalikken kontrole gittiğimde malesef 16. Haftada oldugunu öğrendim 1 ay ölü bebekle gezmisim. İlacla suni sancilarla normal doğum yaptım ardından kürtaj oldum
Ayum21 Eylosunannesi Bana iki saat ara ile sürekli ilaç verdiler suni sancı yapıp kanama başlasın diye ilk ilaçtan 6 saat sonra kanamam basladi kanamadan uzun süre sonra keseyi düşürmustum ama sancım devam ediyordu Dayanilcak gibi değildi vaginal ultrasonla baktılar kese düşmüş ama pıhtı kalmış ufak parçalar kalmış dediler kürtaj aldılar işte 29 Nisan’da yatisim yapıldı 30 nisan da kürtaj oldum 25 gün oldu işte şu sıralar ilk adetimi görmek üzereyim onu bekliyorum adetden sonra kontolre gidicem rahmin durumu ne diye toparlayabilmis mi falan diye ona göre ikinci adeti de görüp tekrar gebelik düşünüyorum inşallah
Mavi34 NazliKdt benim 10.haftada kalbi durmuştu. Öyle alttan hap felan olmadı genel anesteziyle kürtaj olmuştum
Hafsamy6129 Aysekilic sebebi bulunamadı tam 7. Aylıktı herşey allahtan üzülmeyin rabbim tekrarını nasip etsin
Eylosunannesi Ayum21 cok gecmis olsun, sen yinede doktora sor yeniden gebelik icin birde mutlaka hemen dusunuyorsan folik asit icmeye basla. Ben kurtajdan sonra 7 ay boyunca ictim sonra hamile kaldim bu hafta dogum yapcam insallah
Gizemcetinn NazliKdt kuzenim 4 aylık bebeğini cinsiyet öğrenmek için gittiğinde kalbi durmuş olduğunu öğrendi ve suni sancıyla normal doğum yaptırdılar sonra kürtaj yaptı