Kızlar yarın 41 haftalık oluyoruz. Artık doktorumuz beklemek istemediği için yarın sabah 9 da suni ile yatış yapacağız. Ancak ben çok korkuyorum ilk gebeliğim. Cuma günü nişanım geldi 2 cm açılmam var. Fakat ne suyum ne de sancım yok. Çok korkuyorum. Suni sancı alanlar tavsiyeleriniz neler beni neler bekliyor gerçekten çokk stresliyim🥲😔😔 nolur dua edinn 💖