Linam2021 Gokcenuroztan merhaba ben de 35.haftadayim bu haftaya kadar baş asagidaysdi hep ama cuma günü makat geliş olduğunu öğrendim siz köpek hareketini mi diyorsunuz?
Ahsenleyl papatyaanneee benim de 32 . Haftada dönmüştür,stres yapmayın kendinize henüz haftası küçük🌸o haftalarda benim de tersti
Gokcenuroztan FibaPlus vallaha kuzum hatırlamıyorum ama makat geliş bebeği döndürme teknikleri yaz çıkıyor göbeğinin alt tarafına flaş yak müzik aç ama kasıklarına doğru tut ilgisini çekiyor
Rabismomm4 papatyaanneee 30 haftalığız makat gelişli hala Dr um normal doğum olur dedi ama ben sezaryen olcam
Rabismomm4 papatyaanneee hayır mümkün değil bebek nefessiz kalır 3 normal doğum yaptım 3 de 7 aylıkken dönmüştü bu 2 aydır oturuyor 😂
papatyaanneee Rabismomm4 Yaa siz böyle diyince bana bir gülme geldi hiç o açıdan düşünmemiştim evet sahiden oturuyorlar 😂 Hayırlısı olsun hakkımızda inşallah her şey çok güzel olur 🥰