Kızlar merhaba,
Geçen gün üzücü bir olay yaşadım evimle ilgili ve sancılarım çıktı 36 haftaligiz. Acile gittik nst çekildi idrar tahlili ve serum ile eve döndük. İdrar tahlilimde Lökosit 8 , bakteri 463 , maya 10 çıkmış doktorum biraz enfeksiyon var diyerek toz birşey verdi 4 saat idrara çıkmadım. Başına böyle birşey gelen var mı ve bebeğe enfeksiyon geçmesi gibi bir durum söz konusu mu ?