NebahatBoncuk Kizlar merhaba oglum sarilik.oldu.kimisi sari.isigin altinda yatir diyor kimisi beyaz kimisi sekerli su ver diyor. Daha yeni kuvezden cikti.oglum. sizce ne geçirir sariligi kizlar
Alyaesmaa NebahatBoncuk Ne kadar sık emzirirsen o kadar azalırmış kakayla birlikte atarmış hemşire öyle söylüyordu 2saatte bir felan uyarıp emziriyodum sarılıktan dolayı çokk fazla uyuyordu uyarması zor oluyordu. Uzun süre emmeyince çoğalıyordu sarılığı.
zehranurr NebahatBoncuk ne ışık ne şekerli su… tek çözümü sık sık beslemeniz. Çişini kakasını takip edin ne sıklıkla yapıyor.
3uncuyeAnneOluyorum NebahatBoncuk bir doktora danışıp ölçtürün sarılık derecesini belki mavi ışına tutulması gerekir bebeğinizin. Benim hastanede başıma geldiği için bir gece mavi ışık altında tutmuşlardı oğlumu…
ongelukkig Bol bol emzirmek lazım. Kaka yaparak sarışını atar bebekler sarılık uyku yapar uykudan uyandır her saat başı 1 dk bile olsa meme ver
Asyapolat80 Sakın şekerli su vermeyin lütfen küçücük bebeğe. Bol bol emzirin ve öğlen ikindi arası D vitamini almasını sağlayın güneş alan bi yere yatırın çok iyi geliyor
Asyapolat80 plakayerli kardeşim prematüre doğmuştu ve sarılığı üst derecedeydi doktor bu şekilde söylemişti ve şükürler olsun kısa zamanda düzeldi sarılığı o yüzden söyledim
nerelerdekaldin 2 saatte bir emzirin korkmayın benim yeğenimde de cikmisti yeni doğan bebeklerin %80′inde oluyor dedi doktor. Bol bol emzirmek ve stres yapmamak.
Esra_42gunindi Bebekler sarılık olduğunda ışın altında kalarak sarılık değeri düşüyor. Gündüzleri perdeleri açın güneş girsin içeri akşamları ve gecede uyurken ışık açık kalsın. İnşallah en kısa zamanda geçer 😊