Erturk benim de ikili testim de 61/1 kombine riskim de 406/1 çıkmıştı riskliydi ama hiç-bir sey yaptırmadım çünkü ultrasonda doktorum her şeye baktı bağırsaklarından beynine kadar her sey normaldi bende ultrasona güvendim. 16 haftalığım şuan. 19 hafta da tekrar ayrıntılı bakılacak umarım hepimizin bebekleri sağlıkla dünyaya gelir. Ama ultrasonda her şey yolundaysa genelde kimden duyduysam sağlıklı bebekler dünyaya geliyor bir çok anomoli olmasi gerekiyormus bu yüzden stres yapmayın bence sonuçlarınız temiz gelir içinizi ferah tutun.