Serapvtnsvr Evet Ben 😍
3 ay ovulasyon testi kullandım. Adet tarihim ve yumurtlama günlerim son derece düzenliydi. Her ayın aynı günü yumurtlamam, çatlama süreleri vs çok düzenliydi. Ama 3 ayın sonunda olmayınca vakit kaybetmeden film çektirdim. Tıkanıklık vs yoktu. Ama ben yine de ilaçla minik partiküllerin tüpleri temizleyeceğine inanmıştım. O ay da hamile kaldım. 20 haftalık şuanda 🙏🏼 Bence denenebilecek etkili bir yol