DeryaDagKartal Merhaba kızlar benim suyum azaldgindan 38 de alicaz dedi doktorum sezryan olucak yalnız spinalmi genelmi olsam hiç bilmiyorum biraz panik bi insanım 😄 yorumlarinizi bekliyorum. :)
zgeSoyutemizlerTrkolu Ben de çok panik bir insan olduğum için genel olucam .Tansiyonumun yükselmesinden korkuyorum spinalde🤣🤣🤣
Eflininannesi Tabi ki spinal çok rahat bende panik atak var ama çok rahat geçti iyi ki spinal olmuşum