Kızlar 23. Haftamdayım gün geçtikçe dahada sıkıntılı hale bürünmeye başladım. Bütün yediklerim göğüs ortamda kalıyo sürekli geğirme isteği nefes alamama hissi çarpıntı 😩 birde çarpıntı başlayınca anksiyetem devreye giriyo çıldırmak üzereyim😅 sizlerde böylemisiniz 🥴