Haticeackgzzz bu yoruma daha yeni gelebildim. Tam da onu söyleyecektim, ben bi kaç postada yıkadım kıyafetlerini, ilk yıkamamda granül deterjan kullandım, renkleri solgun çıktı. Sonra onu 1 kere durulama, 1 kere de yorgan 30 programına attım. Biraz daha düzeldi gibi. Neredeyse ağlayacaktım. Diğer yıkadıklarına granül kullanmadım, hiç bir şey olmadı. Granülden kaynaklandığını düşündüğüm için onu kullanmaktan vazgeçtim