Bugun kontrolden geldim 36+2 günlük hamileyim bebek 2770 gr 48 cm dedi doktor nasıl sizce kilosu güzel mi🥰dogsun istiyorum bir an önce 10 gün sonraya çatı muayenesi yapacakmış 10 gün sonra sezeryan mı istesem diyorum, ödemim çok fazla artık beklemek istemiyorum sezeryandan da çok korkuyorum ilk doğumum olacak bir akıl verin sizce ne yapmalıyım, doktor 4üne kontrol verdi muayeneden sonra söylick ama herzaman normal doğumu bekleyelim diyo ama ben beklemek istemiyorum artık 😟