HamidoDemirci Merhaba hanımlar bu foruma girip bişeyler paylaşabilmek bile ne büyük bir lütuf Allahıma çok şükür ...ben ilk bebeğimi 6 yıl önce hiç sıkıntısız kucağıma aldım oğlum 6 yaşında çok şükür ama ikinciyi düşünmeye başladıktan sonra sıkıntılar aksilikler bi türlü bitmedi 2 dış gebelik bir kimyasal gebelik ve başarısız bir tüp bebek denemesi yaşadım bu son 3 yılda ama bir mucize oldu geçen hafta hamile olduğumu öğrendim kese göründü çok yeni daha 4. Haftadayım doktor bunca olumsuz şeyden sonra gebe olduğumu tam kesinleştşrmedi ama öyle olduğunu umut ediyorum aksilik öğrenir öğrenmezde önceden planlı olduğu için tatile geldik Deniz soğuk ve yüzme bana iyi mi gelir kötü mü bilemedim havuza hiç girmedim zaten bu konuda bilgisi olan varsa yorum yazarsa çok sevinirim ❤️
NaimeYilmaz HamidoDemirci yolun basındasınız daha dıkkat edıp uzanmak daha ıyı olmazmı? Cok hareketten kacının bence yerlesme surecınde .
zgeSoyutemizlerTrkolu Canım ben soğuk suyla duş alıyorum Ayrıca yüzme bebeklere iyi geliyormuş kaslar açıldığından rahatlıyorlarmış doktor bana bol bol yüz dedi
Hulyarecep Canım bende bol bol havuza gidiyorum denize gidiyorum ve hep yüzüyorum kendini yormadan ara ara dinlenerek yüzmek lazım bende ilk başta teredütteydim doktorum tam aksini söyleyince Sudan çıkmaz oldum 😌 hamişler için en iyi spor 💕
Hulyarecep Ama sizin için daha çok erken bebek oluşum aşamasında dikkat etmeniz lazım ben 4 aylıkken girmeye başladım