Kızlar bugün 39 haftayım, doktorum eğer pazartesiye kadar doğmazsa pazartesi günü suni sancı verip doğumu başlatacağını eğer suniyle de doğmazsa sezeryana alacağını söyledi. Açıkçası suni çekip sezeryana girmek beni korkutuyor 🙊 suni sancı ile doğum yapan var mı biraz rahatlamaya ihtiyacım var açıkçası. Kendi sancımızdan daha kuvvetli olduğunu duydum 🥺