eeebruuu Kızlar 5+3 günlük hamileyim . Genellikle adet agrısı çekiyorum benim gibi yeni hamile olup böyle agrı çekenler var mı yada benim gibi yaşayanlar oldumu 😔
Akbulutsevda eeebruuu ewt bebek yeni yerleştiği için adet ağrısı gibi agrilar gayet normal. İlişkidenve fazla hareket etmekten bir süre sakınmani tavsiye ederim
eeebruuu zehranurr doktoruma geçen hafta sorduğum da olur olacak dedi ama geçmeyince insan korkuyor yarın gideceğim ve kesin soracağım
Yesima_09 eeebruuu Oluyor canım benim 15. Haftaya kadar ara ara sonra kasıktan bele dönüyor o ağrılar :) Şuan rahmine bebek yerleşiyor, rahmin yavaş yavaş büyümeye başlayacak bu durumlar biraz sancılı oluyor :)
eeebruuu ipeak ipeak bel agrısı baya vardı bu ara hafifledi çok şükür ama bu adet agrıları sanki adet olacak mışım gibi hissediyorum birde fazla akıntı oluştu bende
eeebruuu Yesima_09 ya birşey olmasın da dayanırım canım ☺️ İlk hamilelik olunca insan korkuyor birde normal de yürümem çarşıya inmek zorunda kaldım fazla ayakta kaldım ondan korktum
ipeak eeebruuu inşş sağlıkla kucağımıza alırız ilk olunca insan tedirgin oluyor tabi bebeği gördünüzmü siz
eeebruuu ipeak Allahım inşallah hepimize hayırlısyla ve sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin ❤️ 1 aylıkken kese için de gördük hayırlısıyla yarın da duyabilirsek kalp atışını duymaya gideceğiz
ipeak eeebruuu benim sadece kese gözükmüştü geçen cumartrsi bu cumartesi tekrar gidicez bakalım inşş görürüm aslında doktor 7. Hafta gel dedi ama ben dayanamıyorum😆
eeebruuu ipeak ya doktorum bana direk haftaya gel dedi inşallah duyarız dedi 😀inşallah duyarız ya çok heyecanlıyım 😀 siz daha gitmediniz degil mi
ipeak eeebruuu inşş duyarsınız ben bu cumartesi gidicem 6 hafta oluyor bu cumartesi bakalım ne gibi gelişmeler görücez bende çok heycanlıyım
eeebruuu ipeak gittik de duyamadık haftaya gideceğiz bizde 6.hafta da ama kalbini ve nasıl attığını felan gösterdi 🥰