Merhabalar arkadaşlar ben 6. Haftamdan beri decavit kullanıyorum. Şuan 18 haftamdayım doktoara 22. Haftamda gideceğim detaylı ugs için
şimdi ben hiç sormadım be kadar kullanacaktım diye . Buradan okuyorm folik asiti şu ayda bıraktık vs diye ben hiç folik asit kullanmadım da decavit ne zamana kadar kullandınız siz.
Şimdi 22. Haftama kadar kullansam bi zararı olır mu