123fatma-maman erkek bebek isim önerisiii alabilirr miyiiiiim 😇😇 Doğumum ekimde inşallah sizlerinkini de öğrenelim 😍
123fatma-maman Mercimegim4 kayra çınar istiyordum ben de fakat caiz mi değil mi pek karar veremediiiim. Arastirdiniz mi anlamını beni de bilgilendirir misiniz:)
Eyani 123fatma-maman sağlıkla al kucağına canım nasip olursa bende ekim annesi olacağım, bebeğim erkek olsaydı Mehmet selim düşünmüştüm ben, belki sanada fikir olur ☺️
123fatma-maman Eyani hadi inşallah Rabbim sağ salim kucagimiza almayı nasippp etsin annesii 😍😍😍 İsim öneriniz için de teşekkür ederim 🤗😇