Mom047 Benimde haftam aynı seninle canım 2 hafta önce oluştu bendede doğum hisi diyolar bizim burada . Kime sorduysam bi çaresi yok annemde dahil doğum sırasında saçın terlediği zaman saçınla birlikte burnuna sil dedi anneminde çenesi olmuş aynısını yapmış geçmiş deniycem bende 🥰