Merhaba kızlar bugün tam 25 haftalık hamileyim bugün doktora gittim detaylıya ikinci defa bide 2 hafta önce gitmiştim
doktor 2 hafta geriden geldiğini söyledi ama bütün herşeyi normal çıktı hiçbir sorun yok
bugünde tekrar 2 hafta geriden geldiği söylendi 22+4 gözüktü
Böyle bir durum yaşayan var mı
amniyosentez yaptırmak istemedim çünkü bütün herşeyi normal bebeğin