Minikbiranneee Betulnuri bana da salı günü sabah 8 de gel yatıralım dedi🥺🥺 Salıya kadar kendi sancım gelsin diye çabalıyorum
Betulnuri Minikbiranneee ben salı günü 40+1 olucam suni sancı işe yaramazsa napar ki doktor ben sezeryanla doğum yapmak istemiyorum
Minikbiranneee Betulnuri işe yarar inşallah niye yaramasın korkma ben kızımda 42+2 de 0 açıklık ile suni aldım sabahtan aldm akşam doğurdum 🥺 Allah yardımcımız olur inşallah. Ben salı günü 41+1 oluyorum
Betulnuri Minikbiranneee bilmiyorum korkutuyorlar beni ya suni işe yaramıyor bazen sezeryana alıyorlar diye
Minikbiranneee Betulnuri halt etmiş onlar 😍içini ferah tut sağlığında sıkıntı olmasın da doğururuz inşallah
Betulnuri rumeysattnc benim doktor uzatmadı 40+1 de doğumu başlatıcak inşallah şu son 3 günde sancım gelirde kendi sancımla doğururum