elisa123 18 +6 yarın 19 haftalık olcaz bugun fark ettim ayaklarım şişmis bilek kısmı normal mi haftaya doktor kontrolüm var
Bebekhemsiresi-1 elisa123 ödem olabilir ancak bu şişliklere ek olarak tansiyon takibi yaptırmanızı öneririm 🍀
_anne_ Benim 25 haftadan sonra şişmeye başladı her yerim yüzüm ellerim ayak bileklerim sürekli ayaklarını dikmen lazım Bir de ben masa başı çalışıyordum davul gibi olmuştum