Mom5444 ahaha evet ya o post uçtu bian 😂 bazı postlara tepki olarak ortaya çıkmıştı bu sarı kafa 😂 ay daha bu yüzden kaynanamla bile görüşmedim 🙈😁😬😬 bebiş şuan adaptasyon sürecinde gündüz zor uyandırıyoruz gece o bizi uyandırıyor 😂 şimdi gözetim altındayız kan sonuçlarımızı bekliyoruz temiz gelirse bu akşam çıkışımız yapılacak 💃