Eylulunannesi-2 aselmila17 wee aldm kargoda suan. Manuel alacaksan en uygun ve kullanslısı bence.bide ömürlk kuzenlerim sırasıyla tek pompayo kullandı biri hala kullanyo
ZeynepUstaaa aselmila17 bnce elektronik al ben ilk çocuğumda manuel aldım ve çok ğişmanım bu sefer elektronik alıcam