Herkese merhaba bugün doktordan geldim son adetim 14 nisanda başladı hesaplamaya göre 5+6 olması lazım ama doktor 5+0 dedi cuma günü betam 3006.8 di alttan muayene oldum çok küçük daha rahat görebiliriz diye ama sadece kese gördük bebek yok geç döllenme olmuş olabilir dedi baya baktı sonra emin olamadı ama çok minik ya bir kese daha var ya da kist olabilir belki dedi kafam karışık daha önce hiç kistim olmadı acaba ikiz mi kafam karışık