Deryasarigul25 suyu hamile kalmak isteyenler içiyo yasa üstünde taşıyordu galiba. Benim eltim doğuma girerken suya attırmıştı o otla beraber açılması olsun diye. Bende kullandım ama benimkini inanmayanlar poşetle beraber suya atmış allahtan poşet delikmiş geç açılmam oldu ama bu sefer kendim götürüp atıcam suya 😂 bende var bi kaç tane ot