11 haftalık hamileyim karnımın alt kısmında yumruk büyüklüğünde şişlik oluyor bazen sağ bazen sol tarfta oluyor ve sırt üstü yatınca daha bı belli oluyor o bölgelerde ağrım oluyor acaba normal mi ilk gebeliğim ayağa kalkarken veya yatakta dönerken çok canım acıyor