Melek_2410 Yazgulu-27 benim kesemde ilk gittğimde görünmemişti. Kan tahlillerinde beta yükseliyo hamilesin demektir. 5-6 hafta arasında mutlaka görünür sabırsızlanma 😇
Melek_2410 Yazgulu-27 benimde ilk hamileliğim. Doktor kese görünmüyo dediğinde kafamda felaket senaryoları kurmuştum. Ama şimdi kalp atışını bile duydum çok iyi anlıyorum o yüzden 😇😇
Teacherandmom Yazgulu-27 benim de ilk gebelik ve kese 5. Haftada alttan muayene ile görülmüştü ancak 7. Haftadan sonra karından göründü hiç endiselenmeyin daha çok erken çünkü görulmeyebilir
Yazgulu-27 Teacherandmom insanda bir korku bir Enise oluyor iste rabbim tüm annelere sağlıkla yavrularını doğurmayı nasip etsin🤲🤲