[silindi] Kızlar sonunda cinsiyetimizi öğrendik 20. Haftadayım bizim prenses biraz nazlı çıktı 😍 Ama isim konusunda hiç düşünmedim kızı olacak annelerimizden isim önerisi alabilir miyim 👍🏼
hanzadeee [silindi] benim de erkek daha dun ogrendim💙👼🏼 kizim olsaydi defne ela melisa falan dusunuyodum🌸
LawyerEce [silindi] Benim minişin adı Bade Alâra 🌟 Onun dışında Arya ismi de hoşuma gidiyor. 😁 Lidya, Ece, Melisa, Gökçe, Alya, Lilya, Masal, Betül, Nisa. 💫
Ayse32 Bizim kız kendini erken belli edenlerden 12+3 te öğrendik nasipse Ayşe Nil düşünüyoruz bizde 😊
gzybkgl Bende 12 haftalık öğrendim kız şuan 37 haftalık olduk derin koycaz Allah nasip ederse. Oğlumun adını babası koydu Alptuğ kızımında ben koyabilcem sonunda❤️❤️
Snggnc2101 Benim presesimin doğumu eylüle denk geliyor bu nedenle eylül koyucam nasip olursa ne benim nede eşimin ailesinde yok bu isim🤗