Dk16 12+5 günlük olduk ama son 2 haftadır az da yesem çok da yesem şişiyorum Sanki otlatacak gibi oluyorum ve nefes almakta zorlanıyorum Benim gibi olan var mı?maden suyu içmek iyi geliyor ama migreni azdırıyor Artık yemek yemeye korkar oldum Tavsiyelerinizi bekliyorum
busra6161 Dk16 ayni ben hamilelik hormonlarindan dolayi hazimsizlik oluyormus okadar iyi anliyorumki seni cok rahatsiz edici bi durum resmen meyveli soda bağımlısı oldum sonradan kabizliga cevirdi hatta cnm kasik agrim vardi ben ole saniodum meger hep gaz sancisiymis
Meyland Dk16 aynı sorun bende de var. Mide bulantılarım da tam geçmesi zaten doğru dürüst yemek yiyemiyorum. Çok az da yesem sanki mideme taş oturmuş gibi semsert oluyor. Otursam oturamıyorum yatsam yatamıyorum. Elma iyi geliyor diye duydum ,birde yemeklerden önce karpuz deneyeceğim bakalım nasıl olacak. İnşallah bunlarla çözerim😘😘
Dk16 busra6161 artık yemek yemeye korkuyorum Aslında ne güzel ne mide bulantım var ne de tiksinmem gayet iştahım açık ama maalesef gaz öldürüyor beni Gece uyuyamıyorum artık ancak bir gün sonra rahatlıyorum ama yine yemek yiyince yine aynı şeyler 😰
Kevser26 Aynı durumdayım 3 4 haftadır şişkinlik beni çok zorluyor kaynanam bir akşam kimyon ve nane kaynatıp vermişti. o beni çok rahatlattı. bakliyatlı yemeklere ve çorbalara bol kimyon katıyorum artık . Bir de bikac gündür yemekleri karpuzla beraber yiyorum o çok iyi geldi karpuzu tavsiye ederim hazmettiriyo😊