Mervisogretmen Merhabalar güzel anneler. 💐12+2 olduk çok şükür. Biraz kasık ağrım var. Normal mi, sizlerde de oluyor mu? Oluyorsa acaba neden oluyor bir bilginiz var mı? Perşembe randevum var ama yine de sizlere de danışmak istedim. 🍀