Rerere Rabbim saglikla tez zamanda kavustursun her iki yavrunuzada. Demesi kolay uzaktan biliyorum ama siz guclu olunki bebekleriniz sizden guc alsin. Su durumda iyilesmeye toparlamaya calisinki onlari kucaginiza aldiginizda guclu bir anneleri oldugunu onlarda hissetsin. Bende ikiz hamileyim 31 haftamdayim. Suan az cok hissetiginizi hissedebiliyorum. Rabbim kimseye yasatmasin ama olumlu yonden bakin. İkiside hayattalar sadece biraz medikal destege ihtiyaclari var. O destekle guclenecekler ve siz onlari inshAllah kucaginiza alip birdaha hic ayrilmayacaksiniz ❤️ Rabbim size ve iki guzel yavrunuza guc kuvvet versin .