19524 Kizlar karnımın alt tarafın da mor çizgi gibi birşey var acaba yırtıliyor mu 25 haftalik hamileyim korkuyorum
19524 Zehraaa98 Iyi gene bende 30 u görmüşsün ben daha 25 haftamda yırtık oluyorsa ben ne yapayım gene geç olmuş seninki
Linaasel 19524 doğru canım çok nrmal daha yeni baslamis benim dördüncü gebeliğim çok şükür bir çizik bile yok 🤗
19524 Linaasel şanslı sin o zaman ben yırtılana kadar neler çektim hergun karnım patlicak gibi oluyordu çocuk erken doğacak diye ödüm kopuyordu tek yirtilsinda hiç önemli değil o yırtılana kadar ne acılar çektim yırtılsada kurtulsam diyodum 😂