Aslanannesiayse Merhaba 37+5 sezeryan doğumla oğluma kavuştum spinal anestezi ile o anı yaşamak paha biçilemez ve tarifi olmayan bir duygu rabbim dileyen herkese nasip etsin
Sermec27 Aslanannesiayse Ayşe canım cok şükür hep seni merak ediyorum maaşallah darısı başıma canım arkadaşım 🥰🤲 cok şükür