Meryemce92 Zehrabggg Valla bende güvenmiyorum o testlere çünkü geçen ay 4 testim silik çıktı ama adet oldm. İşte insan yinede umut edyyor 😕 belki doğru çıkar diye. Evde testim var hem normal hem erken gebelik. Yarın sabah ilk idrarla yapayım. Bu attığm testi ilk idrarla yapmamıştım öğlen sonu 3 gibi yaptım.
Omay0707 Aynı gün yumurtlamıştık seninle hatırladınmı😁😍 yarın bide ben yapayım inşallah çıkar vardır ❤️ senddee yap at bekliyorum
Meryemce92 Omay0707 evet hatırladım ☺️ Hadi güzel haberlerle gelelim inşallah. Yoksa bile umudumuzu yitirmek yok. Bu yola baş koyduk 😂
gstetik Kizlar adetime 5gün kala kan vermstim 2,84 cikmisti sonucum yok diye düşündük.bugün adet gunumdu 173 cıkti.bnce test yapacaklar günunu beklesin😆
gstetik Omay0707 11Mayis yumurtlama tarihim 21Mayis test yaptim 2,84😀son adet tarihim 23Nisan benim polikistiğim var o sebeepten biraz geç yumurtluyorum
Miniktirtil Canim tarihlerimiz arka arkayaydi ben biraz daha erken yumurtladim Ay tavuk gibi hissediyorum tovbe yarabbiiiiii 😂 sen yarın yap ve haber ver lütfen senden sonra bende yapayım gerci belirti falan hissedemiyorum ama
Nurayucar Meryemce92 bendede aynısı olmuştu ve gebelik vardı bende adetine 4 5 gün kala yaptım ilk olduğu zaman bilmiyordum üstünüzde okumamıştım 6 7 damla damlayayım böyle dağılmıştı ama ikinci çizgi görünüyordu ertesi gün yine yaptım çıktı
Miniktirtil Meryemce92 uyanır uyanmaz koştum geldim moral bozma daha var adetine ben o yüzden kendimi tutuyorum ki bende belirti falan hissetmiyorum yani. Erken gebelik testinde varsa çıkabilirdi belki
dilaraonat Meryemce92 hiç bozma moralını ben ıkı aylık evlıydım ıkı ay içinde kac tane test yaptım hatrlamıyorum eczacılar bile dua edıyodu artık erken daha napalım zamanı değil demek bıraktıgım andan bi hafta sonra yine yaptım pozitif çıktı 😂😂😂